فناوری

Nighthawk، Tomcat، Project Fusion: مشخصات و قیمت گوشی های هوشمند HMD آینده لو رفت

Nighthawk، Tomcat، Project Fusion: مشخصات و قیمت گوشی های هوشمند HMD آینده لو رفت

طبق پست منتشر شده توسط Nokiamob، این شرکت بر روی حداقل سه دستگاه کار می کند: HMD Nighthawk، HMD Tomcat، و HMD Project Fusion. در این پست مشخصات و جزئیات قیمت این گوشی های هوشمند توضیح داده شده است. بیایید نگاهی به همه چیزهایی که تاکنون در مورد این دستگاه های HDM می دانیم بیندازیم. 

قیمت HMD Nighthawk، مشخصات (توضیحات)

HMD Nighthawk ممکن است نام نهایی دستگاه نباشد، اما این مانع از افشای مشخصات و سایر جزئیات آن توسط افشاگران نمی شود. در فاش شده، این گوشی هوشمند شبیه گوشی‌های با برند نوکیا از دورانی دیگر است، البته در رنگ قرمز عمیق‌تر. 

HMD Nighthawk

پنل AMOLED FHD+ را که از رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند به نمایش می گذارد. نرخ. با این حال، اندازه و سایر جزئیات نمایشگر هنوز مشخص نیست. در زیر کاپوت، یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 4 Gen 2 SoC با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت/256 گیگابایت فضای ذخیره سازی جفت شده است که نشان می دهد دستگاه نسبتاً قدرتمندی است. 

علاوه بر این، دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود، به این معنی که می توانید عمر باتری تمام روز را با استفاده متوسط ​​انتظار داشته باشید. علاوه بر این، دوربین پشتی سه گانه دارد: سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی OIS و سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی و یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس های ویدیویی. این سیستم عامل اندروید 14 را خارج از جعبه بوت می کند. 

در نهایت، این دستگاه در دو گزینه ارائه خواهد شد: 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 250 یورو (تقریباً 22500 روپیه) و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 290 یورو (تقریباً. 26200 روپیه). در این محدوده قیمت، با OnePlus Nord CE رقابت خواهد کرد. 4، Infinix GT 20 Pro، و Motorola Edge 50 Fusion، که یک چیپست بسیار قدرتمند زیر کاپوت 

قیمت HMD Tomcat، مشخصات (توضیحات)

شکل جعبه ای HMD Tomcat در رنگ آبی در یک جفت رندر خاطرات نوکیا لومیا را برای کسانی که روزهای شکوه این برند را به یاد دارند، زنده می کند. با این حال، جزئیات HMD Tomcat در مقایسه با HMD Nighthawk جالب تر به نظر می رسد. 

HMD Tomcat

همانند Nighthawk، HMD Tomcat همچنین دارای یک پنل AMOLED FHD+ است که از نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. با این حال، انرژی را از یک کوالکام اسنپدراگون کمی قدرتمند می گیرد. 7s Gen 2 SoC با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. 

در حالی که با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با دوربین 2 مگاپیکسلی عرضه می‌شود، سنسور 8 مگاپیکسلی دیگری در HMD Tomcat وجود دارد که با Nighthawk دریافت می‌کنید. دوربین سلفی، با این حال، همان Nighthawk است، یک دوربین 32 مگاپیکسلی. 

در کمال تعجب، تامکت دارای یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی کمی کوچکتر با پشتیبانی از شارژ 33 واتی خواهد بود. با این حال، این دستگاه دارای پشتیبانی از NFC و استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است، به این معنی که می توانید از آن در باران استفاده کنید. 

با این حال، قیمت دستگاه از 400 یورو (تقریباً 36000 روپیه) برای مدل پایه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و 440 یورو (تقریباً 40000 روپیه) برای مدل 12 گیگابایتی شروع خواهد شد. نوع رم و حافظه 256 گیگابایتی.

نه تنها Nighthawk نسبت به Tomcat ارزش بیشتری نسبت به محصول دارد، بلکه با قیمت اولیه 400 یورو (تقریباً 36000 روپیه)، با Nothing Phone 2 رقابت خواهد کرد، OnePlus 12R، و iQOO Neo 9 Pro، که مشخصات بسیار بهتری نسبت به HMD Tomcat ارائه می دهد.

مشخصات HMD Project Fusion (توضیح داده شده) 

در آخر، HMD Project Fusion وجود دارد. از آنجایی که این یک مدل «نمونه اولیه» است، به احتمال زیاد طراحی و مشخصات دستگاه قبل از عرضه به طور قابل توجهی تغییر می کند. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ IPS خواهد بود. 

HMD Project Fusion

نیروی آن را از یک SoC Qualcomm QCM6490 که مبتنی بر چیپست Qualcomm Snapdragon 778، همراه با 8 گیگابایت رم است، تامین می کند. علاوه بر این، یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 30 واتی بسته بندی خواهد شد. در قسمت پشتی، دوربین دوگانه قرار خواهد گرفت: 108 مگاپیکسل اصلی و 2 مگاپیکسل ثانویه. 

در حالی که جزئیات قیمت دستگاه هنوز یک راز است، با در نظر گرفتن یک حدس علمی از مشخصات فاش شده، HMD Project Fusion ممکن است یک دستگاه ابتدایی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا